Kundeservice konsulent 2.linje på Gjøvik

Vi søker deg som tar utfordringer på strak arm og brenner for god kundeservice. Er du en nysgjerrig, selvdrevet og strukturert problemløser med solid teknologiforståelse? Da er dette en stilling for deg!

En lærerik og spennende mulighet til å jobbe med kundebehandling i ett av Norges største fagmiljøer innen sikkerhet og ID.

Support på kundeservice hos Buypass

Arbeidsområder:

  • Kundeservice, support
  • Oppfølging 2. linje kundeservice
  • Saksbehandling på e-post, chat og telefon
  • Dokumentasjon og veiledninger
  • Opplæring av eksisterende og nyansatte på kundeservice

Arbeidstid:

  • Dagtid, 100% stilling

Erfaring og kompetanse:

  • Relevant utdannelse (eks fagskole), relevant erfaring kan kompensere for utdannelse
  • Erfaring fra IT-support/IT-drift eller som IT-konsulent
  • Kjennskap til kundeservicerelatert arbeid og systemer er en fordel
  • Flytende norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper

  • Utadvendt
  • Serviceinnstilt
  • Nøyaktig og effektiv
  • Løsningsorientert med høy kvalitet
  • Planlegge og prioritere egen tid (selvgående)
  • Team-orientert

Arbeidssted:

Hans Mustads gate 31, 2821 Gjøvik

Mer informasjon og søknad
Kontakt Trygve Stavik hos Buypass AS, tlf 905 09 271 eller e-post: trygve.stavik@buypass.no.
Alle henvendelser håndteres konfidensielt.

Elektronisk søknad med CV sendes til trygve.stavik@buypass.no

Søknadsfrist: 22.06.21