Gå rett til innhold

Retur i henhold til angreretten

Les Betingelser for retur i henhold til angreretten.
Ved slik retur skal varen returneres uskadet og forsvarlig pakket, helst i originalemballasjen. Følg anvisningen som er gitt i angrerettsskjemaet du mottok sammen med kvitteringen.

 

Retur på grunn av feil

Dersom du ønsker å returnere en vare på grunn av feil (reklamasjon) skal du gå fram på følgende måte:

  • Varen pakkes forsvarlig, helst i originalemballasjen. Retur som blir skadet under transport grunnet utilstrekkelig innpakning vil ikke bli erstattet.
  • I pakken skal det følge med en feilbeskrivelse eller reklamasjonsårsak. Jo grundigere feilbeskrivelsen er, jo raskere vil vi kunne behandle klagen. Retur uten feilbeskrivelse vil ikke bli behandlet før slik feilbeskrivelse foreligger.
  • Pakken sendes til:
    Buypass AS
    Kundeservice
    Postboks 639
    N-2810 Gjøvik, Norge
  • Du må selv betale fraktkostnadene (porto). Pakken skal ikke sendes i oppkrav. Sendinger som kommer som oppkrav blir ikke hentet, og vil bli returnert til avsender.

Dersom en returnert vare etter testing finnes å være i orden vil du bli belastet et behandlingsgebyr på kr. 150,-. Dersom feilen bekreftes, vil vi enten reparere varen eller sende deg en ny feilfri vare.